dus bi?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nope wel nieuwsgierig
maar ik vind een man niet snel lekker
had die gast geen zwaar auto ongeluk gehad?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef hierissieweer het volgende:
Vampieren en seks lullen!
en nog even daniel!
Ook goed?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: dan lees je wel heel selectief. Het gaat veel meer.
-edit- ook goed
Maar wel foto's posten dan he!quote:
Xag dat je een adoratie topic heb?!quote:
PDD: ik dacht dat ik de laatste post had en heb geen zin in het openen van een topic. Toen zag ik dat jij er nog eentje achter had geplakt.quote:
waarom log je in op GB? En heeft ie weer een feestje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: ik dacht dat ik de laatste post had en heb geen zin in het openen van een topic. Toen zag ik dat jij er nog eentje achter had geplakt.
nee juist wel! Hij is nu met een nieuw album bezig: stop the traffikquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had die gast geen zwaar auto ongeluk gehad?
jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xag dat je een adoratie topic heb?!![]()
jij hebt fans
PDD: Als je nou dit topic gewoon weer centraal maakt, dan hoef je de interessante verhalen en discussies hier niet te vervuilen met dergelijke onzinposts!quote:
Kan die kerel zich niet nog een keer met een auto om een boom heenvouwen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef hierissieweer het volgende:
Vampieren en seks lullen!
en nog even daniel!
Onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kan die kerel zich niet nog een keer met een auto om een boom heenvouwen?
hoest met de elleboog?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kan die kerel zich niet nog een keer met een auto om een boom heenvouwen?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja
het schijnt dat men Het_hupt wel ziet zitten op ONZ
kies maar een lul of een vampier in je bekquote:
as in TT is niet af?quote:
Nee hoesten doe ik over het algemeen met de keel en mond.quote:
Maar ben je nou een lesbotje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
als ik man zou zijn zou ik zwaar verliefd zijn op H_H
Doe maar een vampierlul.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
kies maar een lul of een vampier in je bek
Ok, duidelijk! Maar ik ben even wegquote:
maar als vrouw niet? Wil je niet muffdiven?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
als ik man zou zijn zou ik zwaar verliefd zijn op H_H
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |